9 Kasım 2016 Çarşamba

Facebook Uygulamalarınızı Gözden Geçirin

Facebook Uygulamalarınızı Gözden Geçirin


Facebook uygulamalarınızı gözden geçirmeyi ihmal etmeyin. Son zamanlarda Sosyal medya " Virüsleri " artış göstermeye başladı. 
Bu virüs diye adlandırdığımız olay aslında, 3. şahısların kendi çıkarları için yaptığı zararlı uygulamalar. Bu uygulamalar ile profilinizde, duvarınızda ve diğer arkadaşlarınızın duvarında sizin ruhunuzun bile duymayacağı şekilde gönderi paylaşırlar. Fakat bunu önlemek kolaydır.

Facebook Uygulamalarınızı gözden geçirin ve şüphe duyduğunuz uygulamaların hesabınız ile ilişkisini sonlandırın.

1. Adım : İlk Öncelikle Ayarlar Sayfamıza Giriyoruz. 



2. Adım: Sol menüden " Uygulamalar " Butonuna tıklayıp, sayfamıza giriş yapalım.



2. Adım : Açılan sayfamızdan şüphelendiğimiz uygulamanın yanına, fare imlecini getiriyoruz ve uygulama ile ilgili " Ayarları Düzenle " ve " Kaldır " Seçenekleri geliyor. Biz, " Kaldır " Seçeneğini uygulayacağız. 



3. Adım: Uygulamanın seçeneklerinden " Kaldır " Seçeneğini seçtikten sonra, karşımıza bir uyarı ve bilgilendirme seçeneği gelecek. İsterseniz bilgilendirme penceresinde ki yazıyı okuyabilirsiniz. Ben okumayı tercih etmiyorum ve direkt olarak kaldırmak istiyorum.


4. Adım : Artık Kaldırma işlemini seçtiğimiz uygulama ile hesabımızın tüm ilişkisi kesildi.


Görüntü : 

Maalesef çoğu uygulamanın görselini ve ismini kapattım. Sadece seçtiğim uygulamanın kaldırılmasını göstermek için, 3. Sekmede olan var olan uygulama 2. sekmeye kaydı.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

tipobetin kalitesi yeniden yeni yerinde gelir

Forvetlerden beklenen verim alınamadı Ali Koç, FFP anlaşmasını rizikoya atmayacak Habertürk Spor'un haberine göre başkan Ali K...