9 Kasım 2016 Çarşamba

Facebook'ta Kendinizi Tehlikede Hissediyorsanız Bunları Yapın


Facebook'ta Kendinizi Tehlikede Hissediyorsanız Bunları Yapın

Eğer kendinizi Facebook'ta tehlikede hissediyorsanız, yazımızın devamında bulunan ayarları yapınız. Bu ayarlar sayesinde Facebook'ta takip edilme olasılığınız azalacak.

Başlayalım ...


1. Adım: Ayarlar Sayfasına Giriş Yapınız.




2. Adım: Sol Menüden, Gizlilik Sayfasına Giriş Yapın.



3. Adım : Paylaştıklarını Kimler Görebilir? Alanına Tıklıyoruz.

(Hatırlatma: Bu, paylaşımda bulunurken gördüğün ayarla aynıdır ve buradaki ayarı değiştirerek oradakini de güncellemiş oldun.)

4. Adım : Benimle Kimler İletişim Kurabilir ? Alanına Tıklıyoruz.




5. Adım: Aramada Beni Kimler Bulabilir ? 

Burası en önemli kısımdır. İstemediğiniz kişiler buradan sizleri arama sonuçlarında bulamaz.

1. Alan Ayarları : 


2. Alan Ayarları : 




3. Alan Ayarları : 




Tüm Ayarların Yapılmış Hali : 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

tipobetin kalitesi yeniden yeni yerinde gelir

Forvetlerden beklenen verim alınamadı Ali Koç, FFP anlaşmasını rizikoya atmayacak Habertürk Spor'un haberine göre başkan Ali K...