29 Kasım 2016 Salı

Sosyal Medyada Fenerium Çılgınlığı

Sosyal Medyada Fenerium Çılgınlığı

Sarı-lacivertli takımın ligde ve Avrupa’da peş peşe gelen galibiyetleri kurumsal başarıya da yansıdı. Fenerium, önce geçen haftaki derbi zaferinde ‘Hello Kitty’ ile coştu, sonrasında Sow’un röveşatası için özel ürünlerini hemen piyasa sundu, önemli bir geliri kasaya koydu.

Sarı Lacivertli kulüp, maç sonrası hemen bu fırsatı değerlendirdi ve Moussa Sow'un isminin ters yazıldığı formaları satışa çıkardığın Twitter'dan duyurdu.

Bu satışa çıkan formaların kısa zamanda ciddi ve yoğun ilgi görmesi bekleniyor.

Sosyal Medyada Fenerium Çılgınlığı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

tipobetin kalitesi yeniden yeni yerinde gelir

Forvetlerden beklenen verim alınamadı Ali Koç, FFP anlaşmasını rizikoya atmayacak Habertürk Spor'un haberine göre başkan Ali K...